Friday, April 29, 2011

Olid need alles pulmad! « Doplers's Blog

Meie ajalooõps lasi täna tunni ajal Kate´i ja William´i pulmi vaadata! Nii äge, ma nägin neid laivis :D

Tervet 50 minutit lasi vaadata. Ta oli küll poolpahane, aga meie tüdrukud anusid ja palusid, et see ei ole ju tavaline pulm ja et kui meie lapselapsed kord tulevikus küsivad, et kas me vaatasime neid pulmi, siis saame vastata "jah" :D See oli armas.. aga ma pole oma aika õpsi kunagi nii lahedalt naeratamas näinud..

Mul oli niiiiiii hea meel selle kuningliku paari üle! Pruudi juures oli vaid üks pisiasi, mis mulle ei meeldinud- tema kunstkulmud, haha. Üldiselt oli ta nagu megalt kena. Tõesti.. prints William tundus natuke kiilakas (:

Pruudi kleit oli väga ilus. Ma tahan ka endale sellist!!!

hihi

Tegelikult olen suht masendunud ja väsinud.. ja rohkem ei kirjutagi midagi..

Ega midagi polegi kirjutada. Täna oli leim päev. Sain Keaga kokku, käisime korrax pirol ja kesklinnas. Ta rääkis oma ühiskonna eksamist ja mina eilsest hambaarsti külaskäigust.. ja siis läksime mõlemad oma teed pidi..

Midagi erilist.

Ma ei viitsi..

No comments:

Post a Comment